maandag 16 juni 2014

Een nieuw begin


Gisteren stond voor mij op het werk in het teken van afscheid nemen. Afscheid nemen van een een geweldig team, waarin ik jaren met plezier heb gewekt. 
Vanwege een reorganisatie ziet de organisatie er vanaf vandaag heel anders uit. 

Bovenstaand kaartje maakte ik voor mijn 'oude' collega's, om ze succes te wensen bij de nieuwe tijd die aanbreekt. Op ieder kaartje schreef ik de quote: "Don't cry because it's over, smile because it happend."

Namens het team maakte ik deze twee kaarten om de teammanager en de gedragsdeskundige te bedanken.

Ik mag mezelf gelukkig prijzen dat veel van mijn 'oude' collega's, ook mijn 'nieuwe' collega's zijn. Ondanks dat wordt het een uitdaging om er met elkaar net zo'n fantastisch top team van te maken als we hadden. 
Vandaag is een nieuw begin. Het wordt een spannende dag!

Liefs Suzanne


1 opmerking:

  1. Mooie kaartjes, prachtige tekst!
    Heel veel succes binnen de vernieuwde organisatie.

    BeantwoordenVerwijderen